غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

بوسه

                              

               گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

                                               که دگر بار از این گونه خطاها نکنم

               بوسه دادی چو لبم برخواست از لب تو

                                                   توبه کردم که دگر بار توبه ی بیجا نکنم

                             ------------------------------------------------------------

                 بوسه مگر چیست   فشار دو لب

                   این که گناه نیست   چه روز و چه شب

                     دلم می خواد لبانت را ببوسم  لب گوهر فشانت را ببوسم

                        شراب کام تو نوشم . به ازن تو زبانت را ببوسم

                       تقدیم به عزیزم . عزیزترینم  :    

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ

عالی بود عزیز موفق باشی

یه نفر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ

salam agha nima jonam
khobi ?
hala in new ki hast
eey naghoola

یاسمن دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

بوسه مگر چیست فشار دو لب

این که گناه نیست چه روز و چه شب

دلم می خواد لبانت را ببوسم لب گوهر فشانت را ببوسم

شراب کام تو نوشم و به ازن تو زبانت را ببوسم



عسل شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ

ببوس تو هم ببوس..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد