غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

دروغ

دروغ  می گفت دیگری را دوست می داشت
بارها گفتم دوستم داری گفت آری تا اینکه یک روز از پای افتادم
وفریاد زدم بگو هرچه هست . ترا خواهم بخشید و از گناهت خواهم گذشت
عاقبت با آرزوهای فراوان پیش آمد گفت مرا ببخش دیگری را دوست می داشتم
در حالی که اشک شکست عشق از چشمانم همچون بارانی سیل آسا به زمین می چکید گفتم
اکنون که سال ها به من دروغ گفتی اینک من به تو دروغ گفتم
                       تورا نخواهم بخشید
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ

دل به هرکی دادم بی وفایی دیدم

چه رنجهایی که عمری از عشق کشیدم

عسل شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ

همیشه سعی کن دیگران رو ببخشی تا خدا هم تو رو ببخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد