غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

غروب پاییز

خیلی خیلی خوش اومدین . امیدوارم خوشتون بیاد

شب زنده دار عشق

آنشب که تو با رفیق بی عاطفه ام شوی هم آغوش

   پیراهن هر دومان سفید است ولی تو عروس و من کفن پوش

دختری از قوم عیسی گرفتارش شدم

        یا محمد هستی کن تا مسلمانش کنم

جز من گرت عاشق شیدا ست بگو

               میل دلت به جانب ماست بگو

گر هیچ مرا در دل توست بگو

      گر هست بگو . گر نیست بگو . راست بگو  

                                                                          

                                                                                            

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام اقا نیمای عاشق!
چه خبر
توپولو!
ازش پرسیدم منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟؟؟؟؟؟ گفت تورو؟اونم بر گشت گفت توچی منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟؟؟؟؟ گفتم زندگی مو بعدش قهر کردو رفت و بعد از یه مدت طولانی برگشت وقتی برگشت گفت تازه فهمیدم زندگیت من بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد